1394-06-28 09:51
1189
1
20723
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گلستان:

جشنواره اقوام سال آینده با حضور کشورهای آسیای میانه برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین سال آینده با حضور اقوام مختلف کشورهای آسیای میانه برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما، ابراهیم کریمی در حاشیه روز پایانی جشنواره اقوام اظهار داشت: برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین سبب معرفی ظرفیت‌ها و پتانسل‌های استان گلستان در حوزه‌های مختلف می‌شود.

وی افزود: استان گلستان در بخش‌های مختلف گردشگری، میراث فرهنگی و تاریخی دارای ظرفیت‌های فراوانی است که برگزاری این جشنواره سبب معرفی بیشتر این ظرفیت‌ها می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: استان گلستان نگارستان ایران است و اقوام مختلف با صفا و صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و برگزاری این جشنواره سبب تبادل فرهنگ و ارتباط بیشتر بین اقوام می‌شود.

کریمی گفت: مقرر شده که جشنواره اقوام از سال آینده به صورت بین‌المللی برگزار شود و اقوام مختلف کشورهای آسیای میانه در جشنواره حضور داشته باشند.

وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین در گلستان همچنین سبب ایجاد نشاط در بین مردم استان در روزهای پایانی تابستان شد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: در این جشنواره غرفه‌های زیادی نیز در حوزه گردشگری روستائی با هدف رونق زندگی روستائی و سنتی دایر شد.

کریمی با اشاره به اینکه برگزاری ازدواج سنتی اقوام محور برگزاری جشنواره امسال بود، افزود: این مراسم ازدواج سنتی با هدف ایجاد انگیزه بین جوانان و حفظ این میراث گذشته و ترویج ساده زیستی برگزار شد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شهروند

با سلام و خسته نباشید . این جشنواره یکی از زیباترین مراسمات و بازدیدهای عالی دارد ولی متاسفانه مکان این جشنواره بسیار ضعیف است. خواهشا از مسئولین عزیز خواهش میکنیم مکان را توسعه دهند. چون یکی از مشکلات بزرگ آن پارکینگ و ازدحام فراوان جمعیت و سختی مردم است .خیلی بی نظم است. چرا یک پارکینگ طبقاتی درست نمیکنن تا مردم راحت باشن .آخه این مردم که هیچ تفریگاه درستی که ندارن .فقط ناهارخوران که اونم هی فست فود و رستوران میبینی .چرا برای یک همچین مکانهایی خرج نمیکنین.متاسفانه در حواشی این نمایشگاه حوادثی رخ داد که به چشم نمی آمد .مثل زمین خوردن زنی بر روی سنگریزه ها و ...

0
0
پاسخ
1394-06-29 03:17

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.